Nevěra v cizině

12.11.2012 12:06

Ráda bych si vyžádala konzultaci, bohužel nemám svoje příjmy a manžel by mi určitě na tohle nepřispěl. A právě v tom je můj problém. Žiju s manželem v cizině  a protože neumím jazyk, jsem na manželovi závislá po všech stránkách, hlavně jazykově. Se vším jsem se vyrovnala, Zvykla jsem si přes týden žít sama a o víkendech s manželem. Ovšem před třemi týdny jsem pojala podezření, že má milenku. Co mám dělat? Jsem z toho dost zoufalá. Je těžké žít v cizí zemi a nerozumět řeči.

Máte pravdu, je tu další žena, ale od manžela to není jeho první aférka. . Jeho známosti se ale odehrávají převážně na úrovni sexu, nedokáže se jen tak do někoho zamilovat.
Jeho partnerka však bere tento vztah velmi vážně a má ho upřímně ráda, on v součastnosti její city částečně sdílí.

Máte dvě možnosti, které byste si měla důkladně promyslet, než budete s manželem cokoliv vyřešit.

Především abyste si měla objasnit, zda vás tento vztah i způsob života opravdu naplňuje a chcete v něm pokračovat až do konce života. Před vámi se totiž otvírá možnost, které budete již nakloněna, a to je rozvod, osamostatnění se, případně návrat do vlasti s možností své vlastní seberealizace. Ještě nejste tak stará, abyste to nezkusila. Rozhodně během dvou let budete na tuto variantu připravena a podmínky pro vás budou takové, aby se vám to zcela jistě podařilo.

Druhou možností je předstírat, že o ničem nevíte a nechat věcem volný průběh, protože i kdyby manžel v otevřeném rozhovoru slíbil, že vztah ukončí, pravděpodobně by to stejně neudělal a vašemu manželství by napětí  neprospělo. Časem jeho vztah odezní, ale je možné, že to bude tentokrát déle trvat, možná i delší dobu než 1 rok.

 

Vyhledávání