Cestování a obchody 2012
Cestování a obchody v prosinci 2012
Prosinec přeje cestování do blízka i do dálky a většinou i docela bezpečně. Zejména jakmile se Merkur přehoupne do znamení Střelce, což bude 10.12., můžete frčet s plnou polní. Kolem 11. můžete sice trošku zabloudit, ale nebojte se, všechno dobře dopadne.
Jen kolem 17. se cestování nebo jednáním raději vyhněte, možná by to byl jen zbytečně vynaložený čas.
Obchodníci budou v prosinci opět jásat nad lepšími výdělky. V polovině měsíce však bude mnoho nakupujících a málo těch, co zboží doopravdy koupí.
Cestování a obchody v listopadu
První dekáda bude podléhat zmatkům. Domluvit se bude velmi obtížně, protože jeden bude mluvit o voze a ten druhý o koze, pokud ovšem vůbec tuší, jak koza vypadá... Lháři budou totiž velmi přesvědčiví. Přesto se velmi často najde překvapivé řešení, díky kterému bude šance na úspěch. Při cestování snadno zabloudíte, ale někdy se pak ukáže, že to byla vlastně zkratka.
Při jednáních počítejte se zdržením, v podstatě po celý listopad. Na vše si proto dávejte větší časovou rezervu. Je možné, že to,k co mělo být už zítra, vyřídíte třeba až za měsíc.
Cestování a obchody v říjnu
Na cesty se počátkem října pořádně připravte, jinak můžete docestovat ještě dříve, než jste začali. Od 7. se ale vše pořádně rozběhne, frčet můžete téměř nadzvukovou rychlostí.
V polovině října budou mnozí řidiči riskovat a kupodivu jim to většinou vyjde. Je to také jeden z nejlepších termínů v roce pro nákup elektroniky a dopravních prostředku. Ovšem jen za předpokladu, že neočekáváte větší životnost než 4 roky.
Konec měsíce bude opět ve stadiu překonávání překážek a také bloudění. Kdo má horší navigační smysl, měl by si místo mapy nebo navigace vzít s sebou rovná závozníka.
Počátkem října budou všichni vyžadovat plnění smluv do puntíku. Pokud máte se závazky problémy, budete mít smůlu, patrně z nich sejde.
Vrchol první dekády přeje obchodům natolik, že se jistě vylepší i mezinárodní bilance. Je to však jen krátkodobý trend. V této době budou lidé hojně nakupoval cokoliv jim padne do ruky cokoliv.
Vrchol druhé říjnové dekády má trend umírněnosti. Rozjezdy nových firem budou velmi pomalé.
Konec měsíce vyznívá docela dramatický. Dohoda mezi firmami, obchodníky, ale i politiky bude zhola nemožná.
Cestování a obchody v září
Počátkem září nebude obchodní bilance nic moc. Při podpisu smluv si pečlivě ověřte všechna fakta, mohou být založená vašich neznalostech nebo dokonce můžete být záměrně uvedeni v omyl! Z mnoha smluv také nakonec sejde.
Při cestování můžete snadno zabloudit, zvláště brzy porozednění a večer po 19. hodině. Důkladně proto koukněte do map a zapněte navigaci!
Na vrcholu první zářijové dekády se bude více utrácet než vyrábět, kdo si však potrpí na kvalitu, pak by měl ještě počkat. Většina věcí totiž může brzy skončit v odpadkovém koši.
Vyplatí se ještě tak nakoupit oblečení, šperky či jiné módní doplňky. Frčet bude také zlato. Pokud chcete mít něco hodně extra či být atraktivní, zvolte na nákupy 12. a zazáříte na všech podiích. Nesmíte však říkat, kolik vás to stálo.
Příhodným obdobím pro jednání i uzavírání smluv jsou dny kolem 25. To že se domluvíte, však ještě vůbec nemusí znamenat pozitivní závěr. Důležitá rozhodnutí a počátky nových kontraktů proto odročte do října, věci započaté na konci září totiž mohou skončit ještě dříve než se rozběhnou.
Cestování a obchody o prázdninách
Celé prázdniny putuje Merkur znamením Lva a kromě několika dnů bude až do 20. srpna v harmonickém aspektů s Uranem. Lidé budou cestovat jako diví a použijí k tomu všechny možné, ale i nemožné dopravní prostředky!
Na cestách bude rušno, nicméně provoz by měl být plynulý a na všech křižovatkách zelená. Pro ohnivá znamení jsou tyto konstalace super. Býkům, Štírům a Vodnářům se však na cestách sem tam něco zkomplikovat.
Kdo chce cestovat zvlášť bezpečně, měl by se vyhnout první červencové dekádě a několika dnům kolem novu 19.7. Také v polovině srpna bude zvýšený počet havárií. Letošní statistiky však mohou být oproti jiným rokům mírnější.
Letošní léto okurková sezóna nečeká. Lidé budou více cestovat a také utrácet za služby a zábavu. Obchodníci by měli být proto připravení, nabízet cukrovinky, tiskoviny, ale především zážitky, po kterých budene jedno srdce vyprahlé.
Peníze za zábavu a luxusní zboží zvednou obrat poskytovatelům společenskych akcí i cestovním kancelářím.