Chtěl bych, aby se vrátila

09.08.2012 14:26

Asi před 2-3 měsíci jsem poznal jednu slečnu, ze začátku jsme byli jen kamarádi. Ona si mezi tím našla přítele, ale to jim dlouho nevydrželo. Asi před 3 týdny jsme byli spolu na první rande, kde jsme se i poprvé políbili. Když jsme spolu byli na zastávce a objímali jsme se tak mi řekla že je konečně šťastná a já jsem byl taky...
....a pak mi řekla že si není jistá že chce teď být na někoho vázaná. Já ji chápal, tak jsme si tam o tom chvíli povídali. Než jsem ji doprovodil domů, tak mi řekla že je rozhodnuta a chce být se mnou. ... .. a když jsem jí navštívil tak mi řekla že je konec... Že chce čas a byt chvíli sama...

Mám jí hrozně moc rád, nejspíš jí miluji a chtěl bych aby se ke mě vrátila ale už nevím co mám dělat. Znali jsme se krátce ale ona mi strašně přirostla k srdci, díky ní jsem byl zas šťastný a plný energie. Teď když tu není, jsem jak troska.


Myslíte si, že jste se zamiloval do dívky, ale přitom jste podlehl jejímu obrazu a vlastním smyslům. Tato dívka je vrtošivá, ráda se předvádí, bude celý život měnit rozhodnutí, protože je náladová. Touží být obdivována jako princezna a hýčkaná, ale umí jen brát a rozhodně ne dávat.

V podstatě máte velké štěstí, že váš vztah skončil ještě na začátku, protože kdyby pokračoval dál, byl byste dost znechucen a možná byste podlehl klamu, že všechny dívky jsou přesně takové.

Mladý muži, jste sen mnoha žen! Přitažlivý, přející a ohleduplný, budete mít rád teplou náruč ženy a v dobrém vztahu dokážete být i dlouho věrný. Žena, které jednou nabídnete rámě, se může těšit nejen na vaši hřejivou náruč ale i to, že se budete snažit ji udělat šťastnou a zabezpečit po stránce materiální, protože soudržnost a stálost ve vztahu pro váš bude nade vše.

Od letošního jara do příštího jara máte výjimečné aspekty, které vám umožní navázat dlouhodobý trvalý vztah, který by mohl dokonce přerůst v lásku vašeho života. Nemarněte proto čas s princeznami, které nevědí co chtějí a při první příležitosti by vás vyměnili za někoho jiného! Poohlédněte se naopak kolem sebe, možná na vás čeká skromná Popelka, která nemarní pouze čas před zrcadlem, ale umí na oplátku lásku i dávat. Jedině taková, které bude záležet i na vás, by se měla stát tou pravou ženou vašeho srdce a vy pro ji jediným rytířem.

Vyhledávání