Erotické SMS

21.11.2013 23:57

Obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Jedná se o vztah mého manžela ke mě.  V roce 2012 jsem zjistila, že manžel vyhledává ženy přes internat k seznámení, psal si s nim erotické sms, posílali si erotické fotky. Zhroutilo se mi vše v co jsem celých deset let věřila. Že ve stejný okamžik vyslovíme nahlas stejnou větu, myšlenku. Myslíme na sebe ve stejný okamžik, napíšeme si sms apod. Věřila jsem tomu, že je můj osudový a já jeho. Nemohu se s tím stále vyrovnat, nejvíce s tím, že jsem přesvědčená, že mě podváděl i fyzicky. že byl i zamilovaný a mě už nemiluje. Trápím se a navím jak dál. Máme spolu malého syna 8 let. Manžel si s ním velice rozumí, hrají si, mazlí se spolu a malý ho zbožňuje. A tak v duši trpím a užírám se. Kdybych věděla, že mě fyzicky podváděl a měla důkazy vím, že bych s ním už dávno nebyla. Dokázala bych odejít. Ta nejistota mě užírá. Mám pocit, že umírám za živa. Vyhasli mi oči a z obličeje už nezáří ta veselost co jsem vždy měla. Jsem z toho nešťastná. Prosím můžete mi říct zda nevěry byly i fyzické? Zda tam proběhla láska a tím už je naše láska z jeho strany pryč. A co nás čeká?

Vaše jméno vás předurčuje k představě o osudové lásce, ale také dramatickým gestům. Život však má do pohádek daleko. Kdyby Romeo a Julie spolu žili deset let, možná by řešili podobné problémy jako vy. V životě nemůžeme nikoho vlastnit ani ho donutit, aby miloval po celý život pouze nás, na nikoho jiného se ani nepodíval nebo nepomyslel.

Ženy se často dívají na romantické filmy s dobrým koncem a věří o tom, že štěstí spočívá především ve věrnosti. Kde však mají možnost muži dnešní doby snít svůj vlastní hrdinský sen? V práci musejí poslouchat svého šéfa a doma se po nich často chce, aby byl muž domestikovaný jako ochočené zvířátko a své mužské pudy vybíjel pouze při ovládání domácích spotřebičů. Ale i muži mají své sny, ve kterých se stávají hrdiny, dají například svému šéfovi dno nosu anebo svedou tucet neznámých žen, i když jen přes internet.

Nikdo vám nedá záruku, že váš muž nebyl nevěrný. Minimálně o tom snil a užil si pocitu, že by snad některá z těch žen, se kterými si vyměňoval fotky a SMS-sky postoupila ve sblížení o jeden krůček dál …

Váš manžel je po většinu času pracovitý a spolehlivý otec rodiny a máte pravdu v tom, že je to i váš osudový partner. Pravděpodobně vám ani nevěrný nebyl. Ale i kdyby byl, něco takového se prostě jsem tam stává. Navíc náhodný sex a lásku většina mužů dokáže velmi dobře oddělit. Rodina a partnerské soužití by měly být založeno na něčem hlubším a důležitějším než na bezpodmínečné a absolutní věrnosti.

Pro vás je ale důležité přes něco takového se překlenout, psychickou krizí máte v horoskopu pouze vy. Doporučuji vyhledat odbornou pomoc, třeba sezení u psychologa nebo navštívit manželskou poradnu. Bylo by škoda rozbít fungující rodinu kvůli svým obavám, které ani nemusí mít žádné opodstatnění. Ale i kdyby měly, nikdo na světě vám nedá záruku, že jiný muž, kterého byste si posléze našla, vám bude doživotně věrný, pokud nebude impotentní.


 

Vyhledávání