Horoskopy domácích mazlíčků

09.08.2012 13:25

Žijí s námi lidmi už po tisíciletí. Pro mnohé nejsou jen nejlepším, ale i jediným přítelem. Utrácíme nemalé částky za jejich pořízení, za veterináře, za jídlo, pamlsky nebo hračky. Ale víme co doopravdy chtějí? Každé zvíře je bez ohledu na rasu osobnost, která potřebuje individuální péči a přístup. Co cítí a jaké mají problémy vám neřekne žádný odborník, nedočtete se to v knihách ani v rodokmenu. Můžete se to ale dozvědět z jejich horoskopu!

Podrobnosti o nabídce horoskopů pro zvířata a plánování chovnosti se můžete dočíst na stránkách naší chovné stanice ASTRA COELI

  • Povahové vlastnosti, citové potřeby zvířete
  • Zdravotní a fyzické dispozice, vlohy pro výcvik
  • Kompatibilita s jednotlivými členy rodiny
  • Krizová období, kdy může onemocnět nebo se ztratit
  • Posouzení plodnosti samce i samice
  • Kompatibilita dvou zvířat pro společné potomstvo
  • Plodná období v životě kočky nebo feny
  • Riziková období pro březost a porod

Vyhledávání

Ukázka kočičího horoskopu

Narodila jsem se 4. prosince 2005 v Praze večer. Schválně jsem počkala, až budou všichni doma, protože okamžik narození je hodně důležitý. Je v něm zachycený celý budoucí život. A tak v té chvíli byli všichni kolem mě a s napětím očekávali můj příchod. I v horoskopu je to znát, skoro všechny planety jsou na jeho západní polovině a to znamená, že v životě nebudu nikdy sama. Vždy si budu mít s kým hrát, vždycky tu bude někdo, kdo se se mnou bude mazlit, kdo mě bude mít rád.

Ve chvíli, kdy jsem přicházela na svět, dohonila Luna právě Večernici. A to znamená hodně lásky a něhy od druhých lidí, blízké přátele zejména ženského pohlaví, takže už jsem si jistá, že v domácnosti nezůstanu jediná kočička. Planety se setkaly ve znamení Kozoroha a to je stálé, vytrvalé a věrné. Takže už vím, že se na své blízké budu moci vždycky spolehnout, že mě nikdy nezradí a neodloží někam do útulku. A také mi to jednou slibuje milého kočičího ženicha, kocourka krásného a něžného, se kterým zažijeme spoustu zábavy. Kozoroh, ten je také vážný. Vládne mu přísný Saturn v trigonu s mým Sluncem. I já jsem vážná. Vždyť život není jen zábava! Proto si jen tak někoho nepouštím k tělu. Když přijde návštěva, ukážu se, jak jsem krásná, zavlním ocáskem, nechám se pochválit, ale chytit ne. Mazlím se jenom s tím, s kým chci sama.

Saturn je v horoskopu ve II. domě ve Lvu. A to znamená, že nebudu bohatá a rozhýčkaná kočka, ale budu mít své jisté. A že toho nebude málo. Mám k dispozici mnoho pokojů a také hodně pelíšků. Velkou kočičí vyhlídku a hodně hraček.

Když je na západě Kozoroh, na východě musí být znamení Raka. A zde mám já ascendent. To je takový bod, který ukazuje na to, jak vypadám, jak přistupuji k tomuto světu. V Raku jsme my kočky domácké, držíme se domu, protože potřebujeme jeho ochranu. Míváme kožíšek mléčně bílý. To jen ty planety v Kozorohu mi do něj přimíchaly tolik černé barvy. Nejspíš aby mne ve tmě pod postelí nebylo tolik vidět!

Moje sluneční znamení je Střelec. A v kvadratuře  Uranem z IX. domu to znamená, že budu kočka do světa. Určitě se podívám i do zahraničí, konec konců už mám svůj kočičí pas. Jenom se nesmím nikam zatoulat. Dělám to hrozně ráda. Jak se pootevřou dveře na dvůr, už stojím u nich. A pak hupky hupky utíkám se kouknout co je tam zajímavého. Jenže moje paní o tom z horoskopu ví a tak mě dobře hlídá. Prý nejvíc první dva roky, pak že dám pokoj. No, ještě uvidíme.

Merkur ve Štíru je zase o tom, že jsem mlčenlivá. Je to pravda, mňoukám jen občas a velmi slabě. Ono to stačí. Panička má ve Štíru ascendent, tak pozná i bez toho, co právě chci. A také mám svá tajemství a tajné skrýše. Nosím si tam hračky. Ty náhle mizí, všichni je marně hledají, zatímco já si pod fousky myslím své. Pak se zas jednou objeví a nikdo neví odkud.

Ještě Vám o sobě prozradím, že Mars stál tehdy ve znamení Býka. A to je pevné, klidné znamení. Nejsem proto žádné třeštidlo, ale klidná uvážlivá kočka. Dlouho to trvá, než se rozzlobím, ale pak to stojí za to. Když se páníček dlouho snaží, tak mu vyhovím a rveme se. Umím seknout drápkem a kousnout jak se patří. Ale to jen, abych mu udělala radost. Ale když bude potřeba se někdy bránit - drápky mám vždycky správně nabroušené!