Ignoruje mě?

09.08.2012 14:29

Seznámil jsem se s jednou slečnou. Když jsme osobně je moc fajn. Ale když se "bavíme" jen přes net tak ve mě neustále vyvolává pocit že se vněšuju a ruším i když přesvědčuje o pravém opaku že to tak není jak si to myslím. Jenže se to děje opakovaně a když na icq neodpoví ani po několika hodinách tak je to jasná ignorace. Aspoň podle mě! Na tom by nebylo nic nenormálního kdybych si to něčím zasloužil jenže já jí nic špatného neudělal. Říká mě že rychle reaguju. Ale já to tak necítím. Podle mě že nestíhá jsou její výmluvy protože vím že každej občas nestíhá a má málo času ale tvrdit tohle v 90% případů tomu teda nevěřím a nebo se pletu já! Nevím možná je taková ale u ostatních přátel tohle nezažívám a ptám se proto že ju nechcu unáhleně soudit. Otázka je jasná: Je ke mě upřímná? A nebo já dělám v něčem chybu a pokud? Tak jakou a včem? Pokud já tak co mám udělat a změnit? A pokud já ne.... jak se mám k tomu postavit protože mě přestává docházet trpělivost. Pokud na tuhle otázku bude možné odpovědět a poradit mě mooc by mě to pomohlo! Díky! Vztah bych nazval spíše kamarádským....

Pravda je vlastně na obou stranách. Ona opravdu nestíhá a nezvládá. Zatímco Ty jsi komunikativní, myslí ti to nadprůměrně rychle, dokážeš se vyjadřovat a odpovídat téměř okamžitě, jsi otevřený ke všemu novému, její inteligence je daleko víc závislá na momentálních pocitech. Nechci říci vyloženě, že není inteligentní, ale komunikace prostě není její nejsilnější oblastí. Ač jinak dominantní Lvice, více se soustření na své vnitřní pocity než na to, aby udržovala neustálý kontakt s okolním světem. Žije tedy daleko více animálně a ke své spokojenosti nepotřebuje nutně intelektuální vyžití a neustále se s někým vybavovat. Věřím jí tedy v tom ohledu, že často nestíhá a také nemá potřebu odpovídat.

Další kus pravdy opravdu spočívá v tom, že může někdy vědomě kontakt ignorovat. Je to sebevědomá dívka, energická a vědomá si své nadřazenosti, takže určitě nebude tanncovat, jak druhý píská. Když bude mít náladu, tak velkomyslně odpoví, ale ostatní lidi nepovažuje za tak důležité, aby jim vždy a v každém ohledu vyhověla. Mnohem důležitější je pro ni její momentální zájem, tedy například aktivita, které se sama věnuje.

No a za třetí a to nejdůležitější je, že se k sobě zase až tak moc nehodíte, tedy pokud by z toho měl být i vztah, vznikaly by mezi vámi neustálé problémy.

Doporučuji prostě nechat to, jak to je, pokud ji považuješ za kamarádku, pak se jí věnuj jenom omezeně a nesmíš být zklamaný z toho, že se ozývá jenom občas. Lepší kamarádku nebo i něco víc bys měl hledat v jiných vodách, například mezi Střelci, Kozorohy nebo Vodnáři. Pro vážnější vztah je důležité také intelektuální souznění, aby se lidé byli schopni na svých potřebám také domluvit. V tomto případě to prostě fungovat nemůže.

Vyhledávání