Jak často se vídat s přítelem.

22.05.2013 17:27

Dobrý den. Chtěla bych poradit jak často se vídat s přítelem. Jsem studentka 18 let. Mám jen jednu dobrou kamarádku, potom jen takové ty,co odcházejí a přicházejí..člověk jim toho moc neřekne, navíc bydlí daleko. S mojí nejlepší kamarádkou jsem se pohádala, taky nevím, jestli je to dobré. Můj přítel pracuje od 7 do půl 4 odpoledne. Nevím co teď dělat. Maminka mi zemřela.  Nechci být pořád zavřená doma a jen čekat zda se přítel ozve, ještě když vím, že on má své kamarády a chce s nimi trávit čas beze mně. Bohužel nemám ani moc peněz abych chodila někam cvičit. Nerada trávím čas sama.. Mám kamarády mužského pohlaví, ale ty mi přítel zakazuje, bojí se.. Jsem z toho už zoufalá, ještě k tomu bydlím na vesnici..S přítelem jsem již 2 roky tak nějak oficiálně, ale předtím jsme spolu tak rok flirtovali apod.  Příteli je 24, mockrát děkuji..

Lucie, neexistuje žádný jednotný návod, kolik času by spolu partneři nebo i manželé měli trávit. Každému totiž vyhovuje něco jiného. Některé páry se od sebe nehnou prakticky na krok, jiným stačí potkat se třeba jednou za měsíc a strávit spolu několik příjemných hodin. Důležité je, aby to oběma vyhovovalo.

Z vašich řádků mám ale pocit, že se cítíte příliš osamělá, zatímco partner se baví podle libosti. Je důležité si o tom promluvit a sjednotit své představy, jinak vám vztah nebude v budoucnu fungovat. Pokud má své kamarády, nemůže vám bránit, abyste se nestýkala s těmi svými, i když se jedná o chlapce. Naopak, možná je tento vztah pro vás neperspektivní a díky svým přátelům byste měla šanci potkat někoho, kdo by se vám věnoval v té míře, jak sama potřebujete.

Každopádně ani v dobře vyladěném vztahu není vhodné spolu trávit opravdu každičkou chviličku a vždy je třeba najít si alespoň jeden den pro sebe, svoje vlastní koníčky a vlastní přátele.

Vyhledávání