Karmické hříchy

09.08.2012 14:26

Narodila jsem se před 29 lety jako poloviční sirotek, můj biologický otec zemřel náhle jen několik málo měsíců před mým narozením, tudíž jsem ho nikdy nepoznala.  Porodila jsem dcerku a také s ní opětovně (jako má matka se mnou) zůstala sama. Nemám štěstí jak na partnerské svazky, tak ani na pracovní příležitosti či finanční záležitosti. Někdy mám skutečně pocit,že se mi lepí smůla na paty, i když jsem v jádru člověk, který má celkem optimistického ducha a vždy se snažím najít rozumné východisko z nepříjemné situace.

Letošním rokem, se ale ještě naopak vše obrátilo ještě v horší situaci. Hned počátkem roku jsem se rozešla s partnerem, o kterém jsem se domnívala, že pro rodinné záležitosti bude tím pravým, avšak mýlila jsem se. Také v mém zaměstnání došlo k obratu a to co se týče nadřízeného v zaměstnání, se kterým si příliš nerozumíme a který udělal takové změny v mém pracovním procesu, že se to na mne opět podepsalo nejen co se týče svízelné finanční situace (jsem samoživitelkou). Aby všeho nebylo málo, zemřela mi před měsícem nečekaně a šokovaně za velice špatných okolností velmi mému srdci blízká osoba, která mi byla v životě velice nápomocná. Těžko se s tím smiřuji. Říkám si, že i tak může přijít ještě horší životní situace než-li je tato (například nedej bože onemocnění mé dcerky, nebo někoho blízkého z rodiny). Přesto Vás prosím o vizi, co mne čeká v následujícím roce 2012? Bude i nadále pokračovat můj katastrofický životní scénář, nebo se ke mne osud konečně otočí svou přívětivější tváří?


Paní Kláro, popis vašeho života by vám opravdu nikdo nezáviděl. Všechny ty události jsou navíc zdánlivě nespravedlivé, protože jste si nic z toho v tomto životě nezasloužila a vlastně ani nezpůsobila.
To, co vás pronásleduje však není osud, ale vaše vlastní karmická minulost. Ve svém minulém životě jste byla patrně mužem, velmi úspěšným, společensky činným, mohla jste si dělat co jste chtěla a kdy jste chtěla. Ráda jste se bavila, užívala, všeho co život nabízí, ale vaše životní filozofie byla zůstat volný.
Možná jste za sebou nechala však příliš zlomených srdcí a zklamaných žen, které toužily po vaší lásce nebo opoře. Za sebou si opakovaně přenášíte karmické prohřešky, které svědčí o upřednostňování vaší kariéry a zábavy před péčí věnovanou jiným.

V tomto životě vám osud oplácí stejnou mincí, abyste pochopila, jak je obtížné starat se sama o dítě, být na vše sama a marně toužit po blízké, spřízněné duši.
Můžete toto všechno odmítnout a stavět se v životě do role ukřivděné a osudem nespravedlivě zkoušené ženy. Anebo výzvu osudu přijmout, naučit se dívat na svůj život z té lepší stránky, negativní karmu vyčistit a věřit, že až si odčiníte, co musíte, karma se vyčistí a váš život zlepší.
Na další rok vám opravdu nemohu slíbit žádné zázraky, nicméně z dlouhodobého hlediska je pouze na vás samotné, zda se váš osud změní a dokážete nalézt radost a štěstí i tam, kde nyní vidíte pouze to negativní.
Úděl žen je složitý, porodit a vychovat dítě je náročný úděl, při kterém žena potřebuje podporu i pomoc muže. Ti si často neuvědomují, že i oni se kdysi zrodili z ženy a že co zasejí, budou jednou sami sklízet. Duše člověka je jenom jedna a pohlaví, které v životě obléká, je jenom šat, který se někdy příště zase změní..

Vyhledávání