Kdy se zlepší moje fin.situace?

26.03.2014 09:46

Dobrý den, prosím o pomoc či radu, kdy se zlepší moje fin.situace. Jsem více než rok bez stabilní práce, mám jen práci na dohodu na 3 dny v týdnu a tím minimální plat. Nevím kam se ubírat a kdy se vše zlepší, mám strach že pravou možnost propásnu.

 

Bohužel asi nemám ty nejlepší zprávy. Váš život se dostal do dlouhé vlny, kterou provází série útlumů, takže šance na zaměstnání nejsou zrovna skvělé. Pokud máte práci alespoň na dohodu, je to dobré, mnozí lidé jsou na tom podstatně hůř. Držte si ji a  zkoušejte možnosti dalších přivýdělků. 
Šance získat zaměstnání máte  největší v letních měsících a příštím školním roce. Počítejte však s tím, že nejbližší roky budete práci opakovaně měnit nebo že to prostě nebude tak úplně ono.

Moc Vám děkuji i za takovouto zprávu, něco málo jsem tušila. Jenom jsem ještě chtěla poprosit, zda je umíte určit, jak ta moje vlna má dlouho trvat?  Jsem sice optimista, ale v tomto případě mě to trochu straší. Už kvůli mé rodině.

Ta vlna je opravdu dlouhá, nicméně neznamená to, že jde o stálý útlum. Bude se týkat někdy týdnů, jindy měsíců, například v minulém roce bylo přímo několik měsíců.
Souběžně vám jde  i energie navíc, které vám nové příležitosti přináší.  Celý váš život probíhá tak, že neúspěch v jedné oblasti je kompenzován úspěchem v jiné.  Teď to bude stejné, jen podmínky jsou o něco horší.
Nesmíte to brát jako nějaký problém, v životě každého přichází vlny vzestupu a naopak útlumu, který potřebujeme pro odpočinek a regeneraci. Čas navíc, který tím získáte,  můžete  věnovat právě rodině, která je pro vás víc než důležitá a zdánlivá ztráta tak může být vykompenzována něčím mnohem cennějším.

Vyhledávání