Kostní výrůstky

14.06.2013 10:20

Chcela by som sa Vás opýtať na zdravie. Mam viacero zdravotných problémov, no najviac mam momentálne trápia ruky.

7.9.2012 som absolvovala artroskopiu pravého ramena, mala som výrastok kosti do šľachy, ktorá mi bránila v pohybe. No operácii je to ešte oveľa oveľa horšie a zrejme ma čaká druhá operácia, 7.6.2013 som absolvovala magnetickú rezonanciu, výsledok zatiaľ neviem, ale v ruke sa zrejme vytvorili zrasty a vďaka tomu neviem s rukou hýbať, ruku vôbec neviem zdvihnúť, dať napríklad za chrbát,proste som veľmi obmedzená a bolí ma, v noci mi nedá spávať, ani lieky od bolesti nezaberajú už.

 

Do toho mi zistili ešte vysunutie platničky, 2 mm do miechy v krčnej chrbtici myslím 4-5 stavec / nie som si ale úplne istá/ a zhruba od minulého týždňa mám veľké problémy hlavne s ľavou rukou, kde mi palec, ukazovák, prostredník akoby opuchali, ale len pocitovo, tak mi strpnú a palec...ani neviem ako to popísať, akoby mi preskakoval, proste neviem s ním dobre hýbať, ale to len keď ležím, keď sa ráno zobudím, a dám ruky normálne k telu, tak mi to do 10 minút cca odzneje a môžem s ním normálne hýbať. Neviem či mi tá platnička tlačí na nejaký nerv a preto mám problémy s tým palcom, ale už som zúfala. Doteraz som mala bolesti pravej ruky po tej operácii a odteraz aj ľavej. A fakt už nevládzem a neviem ako ďalej....
Prosím Vás o radu, čo robiť, ako postupovať, čo by bolo vhodné ....


Na to, jak jste mladá, je těch problémů opravdu dost. Přitom jeden pochází od druhého.

Problémy s trnutím prstů budou jistě souviset s krční páteří. Ta se mohla vysunout proto, že po operaci máte narušenou osu těla jak uhýbáte bolestivosti a zatěžovala jste jednu stranu těla více. V dané chvíli to chce velmi šikovného a zkušeného chiropraktika, který nám krční páteř dát do pořádku, a to co nejdříve, aby nedošlo k trvalému poškození nervu a hybnosti ruky.

Pravou stranu těla však máte nepoměrně silnější proti levé, takže problémy s páteří by se mohly časem opakovat. Měla byste chodit pravidelně k odborníkovi a nechat si doporučit cviky, kterými budete nevyváženost těla korigovat.

Operace byla provedena v nevhodný termín, kdy tělo reagovalo zánětlivých procesem. Až vám budou srůsty odstraňovat, nechte si termín operace naplánovat s astrologem, aby tentokrát již dopadla dobře.

Co se týče výrůstků kostí, i tady se bohužel situace může opakovat. Místa chirurgického řešení v budoucnu uvažujete i o jiných možnostech, jak se této situace vyvarovat. Například navštívit na Slovensku nějakého konstitučního homeopata, který vás celkově pohladí a riziko eliminuje. Tvorba a obnova na úrovni kostí je u vás ještě po několik let zatížená a měla byste se proto věnovat prevenci, aby se situace již neopakovala.


 

Vyhledávání