Mladý muž z K. - hledá radu, jak vyřešit své psychické obtíže

09.08.2012 15:39

Zdravím, zajímalo by mě, jestli mi dokážete nějak pomoct. Tělesně jsem naprosto v pořádku, ale trápí mě můj strach z vyjadřování se, zablokované emoce, odmítání přijmutí zodpovědnosti za sebe a ještě tendence "utíkat" vědomím z těla v důsledku strachu, hrůzy z vtělení. Je to krásně popsáno v knihách B.Brennan jako schizoidní mentální struktura. Jsou to problémy na úrovni čaker 5,6. Máte zkušenosti s léčením těchto témat? Pokud ne, znáte někoho pro mě vhodnějšího?

Ve skutečnosti se věnuji více a raději psychickým problémům než fyzickým. Mám dobré zkušenosti zejména u dětí, protože ty nezažily ještě tolik věcí jako dospělí. Také jejich rodiče - zejména matky - jsou dobře motivovány k léčení. U dospělých je to horší, protože málokdo má trpělivost vytrvat v léčení, pokud lék nepřinese podstatný efekt již během prvního měsíce. Vyléčení záleží tedy především na disciplíně pacienta na jeho zpětné vazbě. Diagnóza, kterou jste popsal, ukazuje každopádně na dlouhou cestu. Pokud máte odvahu a trpělivost, můžeme to zkusit. Vždy potřebuji vědět plné datum narození, abych se podívala, nakolik jsou problémy vážné, vrozené či jen dočasné a jaká je prognóza. Pokud bych Vám měla doporučit někoho jiného, záleží na tom, odkud jste. A dále opět na Vašem datu narození, protože mám za to, že je důležité vzájemné sladění s klientem.

Dobrý den, odvahu bych měl, ale s trpělivostí jsem na tom skutečně mizerně. Znáte třebas Pět Tibeťanů? Tak ty jsem začal a skončil asi 8x. Je toho hromada. Připadá mi, že to ani není možné. Vždy úplně jakoby vyhořím, vychladnu a mám silný dojem, že je to stejně k ničemu. Ale pokud je podstatná ta trpělivost, tak fakt nevím. Teď jsem objevil energetické esence, snad to funguje a nějak mne to podpoří.

Ke každému způsobu léčky je třeba trpělivosti. Neříkám, že neexistují zázraky, ale těch potkáváme v životě málo. Ke každé změně je třeba vynaložit jisté úsilí, protože jak říká české přísloví: Bez práce nejsou koláče. A kdo pobíhá od jednoho stromu k druhému, nevyčká než dozrají plody, aby je otrhal.

Ale abych se vrátila k Vašemu problému. Při Vaší vrozené konstituci nemůžete nikdy čekat, že budete zcela normálním, pragmatickým člověkem. Jste velmi senzitivní člověk a zůstanete jím až do konce svého bytí. Na Vás ale již záleží, jakým způsobem své dispozice v životě naplníte. Můžete jenom bloumat, utíkat z reality a zůstat nepochopen, možná i sebou samým. Ale můžete také svému životu dát vyšší smysl, třeba tím, že se budete intenzivně věnovat náboženství, duchovnímu životu, hudbě, umění, charitě ... Měl byste také hledat své kořeny, ujasnit si vztahy v rodině, a to nejen v té nejužší. Ve Vašem horoskopu je vidět, že v současnosti proděláváte velké změny, možná ty největší za celý život. Po stránce zdraví, ať už fyzického nebo psychického, jsou pro Vás vždy vhodnější jemnější způsoby léčby, jako je právě homeopatie, léčba energiemi a esencemi. Chemické látky na Vaše tělo mohou působit neblaze. Pokud se přece jen rozhodnete využít homeopatie, doporučovala bych Vám kolegyni Táňu Malárovou, která bydlí poměrně blízko Vás a je s Vámi mimořádně příznivě sladěna. Nejenže Vám porozumí, ale mohla by ve Vašem životě nastartovat zásadní obrat. Hodně úspěchů na Vaší cestě.

Vyhledávání