Náhodná nevěra?

09.08.2012 14:34

Dobrý den, jmenuji se Pavla a řeším v současné době opravdu závažný problém. Přítel se kterým jsem 5 let mě podvedl. Zjistila jsem to úplně náhodou na jeho ICQ, kde si s ní psal. Abych vše uvedla na pravou míru, je mi 22 let a jemu 25. Oba dva pracujeme a bydlíme teprve 2 měsíce v mém novém bytě, který jsme dostali od rodičů. Po tom, co jsem to zjistila se mi přiznal k tomu, že to nebyla jednorázovka, že to trvalo přibližně 3 měsíce a že ho ta holka prý uhnala. Přítel se s ní seznámil, když jí připojoval internet. Mimochodem té holce bylo 15 let, o 10 let mladší než přítel.

To by ani nebylo tak nejhorší, jako to, že mi s ní ještě seznámil. Chodila dokonce k nám domů a já nic netušila.Později mi vysvětlil, že ho začla vydírat a protože bydlíme na malém městě bál se, že to všem řekne a že se to dozvím. Den před štědrým dnem jsem se to ale dozvěděla, ale nechtěl mi říct, kdo to je. Prý ji neznám. Že ho to strašně trápí, že udělal největší blbost v živodě a bude si to vyčítat pořát. Tak jsem po tom nepátrala a odpustila mu. Den na to jsem dostala zásnubní prstýnek, tak jsem mu věřila, že všechno vyřešil a chce být se mnou. Jenže pak jí s námi ještě vzal na Silvestra a tam se přede mnou ještě oba přetvařovali.Ale trvdil mi, že prej tam už nic nebylo, že už v tom byl tak zapletenej, že ať by udělal co udělal, vždycky bych se to nejspíš dozvěděla a tohle se mu zdálo jako nejschůdnější řešení. Také mi řekl, že fakt neví, proč to udělal a že by o mě nechtěl přijít.

Muvila jsem i s jeho rodičema i s jeho nejlepším kamarádem - nikdo by to do něj neřekl, všichni jsou z toho překvapení. Já bych mu ráda odpustila, jenže ta důvěra je pošramocená, to je jasný. Jenže já ho mám ráda - znám ho 5 let. Vím, že si to takhle nepřipravoval. Že nejspíš vůbec nepřemýšlel, ale jsem si vědoma, že to ho neomlouvá. Ta holka se mu nakonec ještě mstí. Je to puberťačka, chodí po městě a všem rozhlašuje, že s ním chodí, ačkoliv to není pravda. Jemu zase vyhrožuje, že se zabije. Je to v tom těžší, že to přerostlo přez nás a ani nevíme, kam to může ještě zajít. Jelikož jsem se svěřila rodičům, tak je to taky těžký i v tom, že tu holku moje máma navíc ještě učí. Tak nevím jak z toho ven, ale mám ho pořád ráda.Chtěla bych vědět zda to byla naše první a zároveň poslední krize?


Slečno Pavlo,pokud chcete mít vedle sebe partnera, o kterém budete moci s jistotou kdykoliv prohlásit, že je Vám věrný a myslí jen na Vás, pak doporučuji odejít do knihovny a poohlédnout se v sekci sci-fi nebo pohádek. V reálném životě a zvláště v dnešní době je to opravdu výjimkou. Váš přítel je víceméně rodinně založený a se jménem Václav může být i poměrně hodný a odpovědný člověk.. Avšak..

Ta dívka ho určitě neznásilnila, byla to jen příležitost, která se mu nabízela. Opravdový muž musí umět pokušením odolávat. Jestliže neodolal tentokáte, neodolá sem tam ani v budoucnosti. Vždyť svět je a vždy bude plný krásných, mladých a sebevědomých dívek...

Pokud dokážete občas zavřít oči nebo si jeho úlety vykompenzovat, pak spolu můžete mít celkem šťastné manželství. Pokud ne, vraťte snubní prstýnek... Může Vám slibovat hory doly a může to myslet i skutečně vážně.. Nevěřím však, že by svatbou začal nosit i pás cudnosti. Mladší dívky se mu budou líbit vždy. Jen s léty mnohá pokušení nebudou už tak lákavá. Třeba nakonec zjistí, že jsou si všechny víceméně podobné a že opravdu si rozumí jen s tou doma?

Nevím však, zda by jste byla ochotná hrát svoji roli v této životní hře.Podle Vašeho horoskopu vidím, že si to budete min. celý další rok hodně hodně rozmýšlet...Pokud však máte v současnoti pochybnosti, pozor, za rok by mohlo být ve hře i dítě, a to už by rozhodování nemuselo být až tak jednoduché..

Vyhledávání