Naše cesty se rozdělují?

17.06.2015 09:57

Dobrý den, je to čtrnáct dní, co jsem se rozešla s přítelem. Odchod byl z jeho strany, pro mne dost neočekávaný. Přišlo mi, že vztah funguje. Odchod okomentoval tím, že už takhle dál nemůže, že nemůže být se mnou každou minutu. To jsem ani nevyžadovala. Měl hodně koníčků a já se je snažila respektovat. Brečel mi do náručí, že to takhle nechtěl a stále mě má rád. Jsme v kontaktu. Bydleli jsme spolu na bytě v našem studenském městě. Rozchod nastal s koncem školního roku, tak že před dvěma týdny.

Pro mě to byl muž, se kterým jsem si rozuměla, plánovali jsme spolu budoucnost. Měli jsem spolu hodně společných zájmů, snažila jsem se mu víc přizpůsobit, víc dělat věci, které jeho baví s tím, že mě jednou možná budou bavit také a bavily (např. střelnice, návštěvy divadel, turistika atd.). Nenapadlo by mě, že to takhle skončí. Dost mě to vzalo a nemůžu se s tím vyrovnat.
Chtěla bych se vás zeptat na radu, jestli je možnost se opět víc sblížit nebo se naše cesty rozdělují. Nevím na kolik se dá z astrologie vyčíst, proč se toto stalo. Jsem dost zoufalá, na své povinnosti absolutně nesoustředěná. Moc děkuji za Váš čas věnovaný mému dotazu.

Slečno M., ve Vašem horoskopu vidím naopak větší samostatnost než u vašeho přítele. Jako Váha však samozřejmě chcete hodně věcí sdílet  s partnerem, co nejvíce času i zážitků. On je však velmi společenský, potřebuje být ve společnosti svých přátel, mít pocit obdivu, ne se vázat pouze na jednoho člověka. Mele se v něm touha po svobodě a potřeba být s někým druhým. Rozešel se s Vámi nikoliv jen z náhlého impulsu, ale až na to měl dostatek sil.
I když jste měla pocit,  že váš vztah funguje, nevidím mezi vámi nějaké hlubší souznění, které by na společný život v budoucnu ukazovalo. Váš vztah by patrně stejně nefungoval, takže to berte naopak jako otevřenou cestu k tomu, abyste potkala časem někoho, kdyby se k vám opravdu hodil, s kým byste mohla  časem i založit rodinu. Není to konec, ale spíš začátek něčeho nového. Hodně štěstí
.

Vyhledávání