Paní Jana - přítel je notorický lhář ...

09.08.2012 14:54

... jsem rozvedená s šestiletou dcerou, s přítelem jsme spolu něco přes 2 roky. Spočátku bylo vše dobré, konečně jsem našla fajn chlapa ... Ale asi před rokem začaly problémy. Při úklidu jsem nechtěně rozsypala kufr s jeho papíry a vyvalila se na mě hora exekucí, rozsudek o podmínce a další věci. Nikdy o tom nemluvil. Tvrdil, že podniká - a přitom byl na pracáku. Peníze mi dával, ale postupně z nich odčerpával - údajně na pojistku, na sociální a zdravotní pojištění - vše neexistující. Nějak to vysvětlil a já se snažila mu věřit. V létě jsme kvůli špatné organizaci na jedné stavební zakázce jsme přišli o 50.000,-Kč. Šel tedy pracovat ke známému, aby peníze vydělal zpět - pak tvrdil, že mu ten dotyčný nezaplatil. Pak se ukázalo, že je to lež. Naopak, přítel mu ještě dluží peníze. Prohrál je v automatech. Přiznal se, že s tím měl dřív problém a že se chodí ambulantně léčit. Záměrně mi to neřekl, aby nás neztratil. Snažím se to chápat, ale nejde mi to, jsem podrážděná a protivná. Nevěřím mu, kontroluju mu peněženku i mobil. Teď jsem zjstila, že si asi 3 měsíce mailuje s několika slečnama. Nic hrozného, ale o to více nedůvěry. Náš vztah se úplně zhroutil. Vyčítá mi, že se chovám hnusně a on že nenese žádnou vinu. Ničí mě to a nevím, co dál. Doma je pořád dusno, ani sex nás už nebaví a vztah se hroutí. Má smysl to zachraňovat?

Paní Jano, Váš přítel je nenapravitelný lhář, který obratně upravuje informace a manipuluje s lidmi. Vždy bude mít své třinácté komnaty, do kterých neuvidíte. Jste velmi dobře sladěni, proto jste se s ním cítila tak dobře. Vy sama jste citová a máte velké srdce plné něhy. Potřebujete žít láskou, ale tento muž si ji od Vás nezaslouží. Máte destruktivní sklony, protože si moc nevěříte, a tento muž je ve Vás podporuje. Nesmíte se nechat zneužívat. Situaci neprotahujte a seberte síly, abyste ho poslala tam, kam patří. Sbírejte odvahu a buďte při svém rozhodnutí neoblomná. Jinak můžete dopadnout ještě hůř. Časem se dáte do pořádku a přitáhnete si do života kvalitnějšího člověka.

Vyhledávání