Paní M. - manžel alkoholik ...

09.08.2012 14:53

Jsem 12 let vdaná, mám 3 děti. Před 5 týdny jsem od manžela odešla. Když si vypije, stále mi něco vyčítá. Sprostě mi nadává a nejvíce mu vadí můj chlapec z 1. manželství. Stále žiju ve strachu, co mu bude vadit a co zase bude. Střízlivý je v pohodě. Od té doby, co jsem odešla, je z něj najednou ťatka. Všude mne pomlouvá. Zatím bydlím u jeho bratra, který ho již několikrát viděl, jak dokáže v opilosti řádit. Byla jsem rozhodnuta požádat o rozvod, ale váhám ... a mám strach se vrátit, že to bude zase jenom o výčitkách. Už delší dobu s ním nejsem štastná. Nevím, jestli jsem tak náročná, když chci, aby byl otcem rodiny. Léčení mi slíbil, ale zatím se k ničemu nemá.

Paní M., u Vašeho manžela je skon k alkoholu dán geneticky, tedy jako dispozice již v horoskopu narození. Navíc již několik let vlivy planet tuto závislost zesilují. Neuvedla jste hodiny narození, ty jsou totiž velmi důležité a od nich se odvíjí, jestli tento vliv na manžela bude dále pokračovat. Každopádně se obávám, že se bez cizí pomoci neobejde. Nevracejte se domů, pokud se nezačne nějakým způsobem léčit. Doporučovala bych konstituční léčbu u zkušeného homeopata, který je proškolen i na léky PC REMEDY. Je totiž k dispozici i nový lék právě na závislost na alkoholu, který například na rozdíl od antabusu nepoškozuje játra. Manžel se ovšem musí mít vůli sám léčit, nikdo mu lék strkat násilím do úst nebude. Seznam najdete například na stránkách ČHA.

Co se týká vytýkání a slovního napadání, jsou dány jeho povahou. Je soutěživým typem, který musí svou energii neustále vybíjet. Jestliže se nemůže projevit v práci nebo ve sportu, bude si vždy hledat ventil ve svém okolí a Vy s dětmi jste nejvíce po ruce. Částečně lze povahu zmírnit třeba i homeopatickou léčbou, ale musí mít jinou činnost, sport nebo fyzickou práci. Vy jste naopak značně soucitná a nevěříte si, potřebujete získat větší sebevědomí a naučit se bránit.

Vyhledávání