Paní Martina - zvažuje, čemu se do budoucna profesně věnovat

09.08.2012 15:34

áda bych věděla, zda je pro mě dobré začít více pracovat pro jednu společnost zaměřenou na finanční poradenství-pojištovnictví. Je to práce, kdy si vlastně budu muset klienty shánět sama, s firmou spolupracuji od roku 2003, ale ne na plný úvazek, pouze na vedlejší pracovní poměr.

Také mě baví astrologie, numerologie, psychologie, mám i roční kurz KLÍČ - obdoba kinezologie - i tady by mě velice bavilo pomáhat lidem, ale omezují mě mé vlastní finanční problémy, na nějákou analýzu mně nezbývají peníze, ale vzhledem k tomu, že jsem v roce 1, cítím, že bych měla něco dělat se svým životem, že se mi nedaří a že něco dělám špatně a nevím, jak z toho ven ... co mi poradíte?


Paní Martino, je mi jasné, že dáváte přednost volnému zaměstnání. Nicméně přesto, že máte Slunce ve II. domě, jako typický finanční poradce na mě nepůsobíte. Abych dobře posudila pracovní možnosti u zmíněné firmy, potřebovala bych znát nějaká kontrétní data, od kterých se Vaše spolupráce odvíjela. Nicméně i podle Vašeho nativního horoskopu je zřejmé, co budete muset prožít, bez ohledu na jakýkoliv druh práce. A ten hovoří o nelehkém začátku s nutností větší koncentrace a práce na sobě samé. Progresivní Slunce přes Venuši Vám však přece jen slibuje jistou dávkou štěstí ... 

Máte pěkné zájmy, ale v těchto oborech je dosti těžké se uživit, nabídka značně převažuje poptávku. Nechala bych si je jako koníčka, kterého můžete časem rozšiřovat, a peníze se snažila vydělat jiným způsobem. Nevím, proč se mi hlavou stále pletou reality, nicméně obchod s nemovitostmi je obor, kde se točí dobré peníze a obchody hýbají. Nejlepší možnost se mi zdá nechat se zaměstnat, přičemž byste měla volnou pracovní dobu, nemusela vlastní klienty až tak snáhět, měla pravidelný plat a přitom provize podle uzavřených obchodů.

Vyhledávání