Paní P. - manžel si našel přítelkyni na internetu, nevěru zapírá, ale nevěřím mu ...

09.08.2012 14:52

Dobrý večer, prosím, o radu. V únoru loňského roku si manžel našel na internetu přítelkyni. Vše tajil, psali si celé dny i noci, posílali fotky, probírali různá témata, včetně erotických, jak by se milovali apod. Po měsíci neodolal a pod záminkou, že jede ke kamarádovi, odjel za ní, 300 km. Volal mi přesně ve vytipovaných časech, kdy údajně dojel ke kamarádovi, kdy jdou na zápas apod. Po 8 hodinách, co byl pryč, mi došlo, po telefonátu jeho kamarádovi, který o něm nic nevěděl, že jel za ní. V následném telefonátu mi vše přiznal a hovor ukončil. Následujícího dne, kdy se vrátil, mi řekl, že ho lákalo zkusit, zda odolá o patnáct let mladší ženě, která ho sváděla. Prý s ní nic neměl a miluje mne. Je to více než rok a já se s tím neumím vyrovnat. Mám mu věřit? Spal s ní? Čeká mě to samé ještě někdy? Mám odejít? Děti nemáme.

Paní P., Vy jste velmi odpovědná a citlivá, rodinně založená. Máte tendenci si lidi přisvojovat a věříte, že je vše navždy. Neumíte si představit, že to jiný člověk může cítit jinak. Uvedená situace Vás zranila, uzavřela jste se do sebe a ze strachu z opětovného poranění se nedokážete otevřít. Ale mnoho lidí kolem Vás přistupuje k životu lehčeji. Váš manžel je tolerantní Blíženec, který potřebuje pestřejší život a touží po nových zkušenostech. Neznamená to však, že by Vás současně neměl rád. Mnoho mužů vede dokonce paralelní životy a má milenky nezávisle na tom, že milují svoji ženu a jsou odpovědní otcové rodin. Vedle toho se mi zdá prohřešek Vašeho muže jako velmi nepatrný ... Byla to opravdu jen malá zkušenost a věřím, že k ničemu nedošlo.

Váš muž je věrný člověk. Jen má velké srdce, které si žádá uznání, hodně lásky a obdivu. Je to však u něj skryté, možná si o ně ani neřekne... Závisí však na nich jeho pocit štěstí a dokonce i zdraví! Dáváte mu zažít tyto pocity dostatečně? Chválíte ho, ceníte si jeho dobrého srdce a prožíváte spolu dost malých skrytých radostí? Pomyslela jste třeba na to, že zatímco vy se utápíte rok v sebelítosti, on se cítí osamělý a nemilovaný? Myslím, že to je příliš velký trest za malou chybu, ke které sklouzne snadno každý muž ... Vždyť muži jsou od přírody lovci, kteří si nutně touží vyzkoušet své schopnosti! Alespoň vyzkoušet, když ne přímo ulovit! Zkuste se zamyslet a odpustit dříve, než zničíte své manželství a Váš muž se začne doopravdy poohlížet po jiné ženě, která mu svou láskou jeho srdce zahřeje! K životu už patří to, že jsme jen nedokonalí tvorové, kteří chybují. A k lásce patří také kousek tolerance a odpuštění!

Navštivte třeba psychologa, promluvte si s ním o tom nebo si kupte v lékárně homeopatický lék a několik dnů ho užívejte, nebo ještě lépe, navštivte homeopata ve vašem okolí praktikujícího konstituční léčbu. Uvidíte, že získáte na věc jiný náhled. Smíření pak oslavte společnou velkolepou dovolenou o prázdninách.

Vyhledávání