Paní Petra - vyhlíží změnu ve svém životě, ale neví, jakou

09.08.2012 15:35

Chci se zeptat, jestli mě v letošním roce může čekat nejaká změna, týkající se zaměstnání nebo osobního života, dosavadní strereotyp mi nevyhovuje. Mám dva kluky a spokojené manželství, ale asi bych chtěla něco víc, ale nevím, co by bylo správné. Zaměstnání mě úplně nenaplňuje a navíc dost začínám toužit po dceři, ale nevím, jestli není už pozdě a zda bychom to finančně zvládli (já myslím, že ano a vrhla bych se do toho, ale manžel je větší racionalista ... Poradí mi hvězdy, prosím!? Děkuji Petra.

Paní Petro, myslím, že na dceru je letos pravý čas. Zejména nyní, v jarních měsících (březen - počátek května) a pak ještě na podzim (přelom října a listopadu)) máte zvýšenou plodnost, těhotenství by proběhlo hladce. Oba s manželem máte v horoskopu možnost získat nového milovného člověka do svého života. Tím by se pro Vás vyplnila i změna v zaměstnání.

Pokud se pro dítě nerozhodnete, můžete svou kariéru začít řešit také již letos. Jste energická a podnikavá, velmi by vám slušel například malý obchod s potravinami v blízkosti domova, bistro nebo něco podobného. Můžete popřemýšlet, co schází ve Vašem okolí. O finanční stránku se bát nemusíte, protože peníze si k Vám cestu snadno najdou. Manžel by Vám pak mohl v podnikání pomáhat. Nové možnosti v nejbližších létech platí pochopitelně i v případě, že byste si hledala jen jiné zaměstnání. Pokud si pořídíte dítko, pak budete mít v nejbližší době jiné starosti. Ale v tom případě byste jen začala později, nejlépe v roce 2009. Přesný termín je ale vhodné vždy vybrat.

Vyhledávání