Partner nebo milenec?

04.02.2015 23:32

Dobrý den, moc Vás zdravím, měla bych dotaz ohledně záležitosti, kterou již řeším více než půl roku a jsem z ní velice vytížená, rozhodnout se jistě však stále nemohu. Můžete mi poradit, pro kterého muže se rozhodnout jako životního partnera?? Již dlouhodobě váhám mezi dvěma muži, které však oba miluji.. jeden je můj přítel a druhý je bohužel milenec, s kterým se neustále dáváme znovu dohromady ač byla vždy iniciativa odluky z mé strany, příčí se mi mé chování, ale jsem opravdu moc zmatená...nemůžeme bez sebe být a není to jen o sexu. Můžete mi prosím poradit na kterou cestu se vydat?

Slečno N, přítel narozený v býku je vám svou povahou hodně blízký, vždyť jste se narodili pouze devět dnů od sebe vztah s ním proto bude vždy pohodový a pohodlný asi jako mezi sourozenci nebo mezi dávnými přáteli. Vždy s ním můžete vsadit na jistotu, protože víte, co od něj můžete očekávat. Pokud spolu zůstanete, budete časem žít patrně spíše jako přátelé nebo sourozenci, nikoli jako manželé.,

Partner narozený v kozorohu má velmi odlišné povahové vlastnosti a bude pro vás také mnohem zajímavější, vztah s ním nebude postrádat onu potřebnou jiskru a napětí včetně erotické přitažlivostí. Bude však také mnohem bouřlivější, možná se občas nevyhne ani dramatům. Přesto i tento člověk by vám měl dobře rozumět a v mnohém naplňujete jeho představu ideální partnerky.

Vybrat si ovšem musíte sama, je vaším právem zda se rozhodnete pro klidnou, často i nudnou jistotu nebo bouřlivější a vášnivější vztah.

 

Vyhledávání