Píšu si s mužem

09.08.2012 14:36

Mám dlouhodobý vztah s mužem,který má doma ženu,která se stále hádá, má komunistické názory,můj kamarád je ale podnikatel a ona to moc nechápe,bere ji to patrně partnera,takže se s ní nemůže o svém podniku bavit.Při tom ona se v našem městě nechce s nikým bavit,protože je asi něco lepšího než ostatní.Můj přítel se chtěl s ní rozejít,až děti dorostou.Děti jsou už velké,on utíká z domova jak může,ale není schopný se s ní rozejít.Já jsem si s ním denně psala na internetu a chtěla jsem konečně více,ale on si přestal psát.Mám pocit,že o mě stál více, když jsem byla vdaná.

Můj manžel před dvěma roky zemřel,měla jsem s ním mnoho práce.Teď jsem konečně volná a on už si asi zvykl na dopisování a asi nechce nic víc.V dopisech jsme řešili naprosto všechno- podnik, děti, přestavby na domě, naše zájmy, které máme podobné.Vlastně oba jsme podnikatelé,ale já trochu menší.Napsal mi po tomto dopisovém rozchodu,mám Tě moc rád,nemohu bez Tebe vydržet,já jsem tenkrát neodpověděla,Nevěřila jsem,že to napsal on.Já mu občas napíšu,ale teď on vůbec neodpovídá.Je to už půl roku.Musela bych psát asi ještě více,ale to by byla asi kniha.

Prosím,řekněte svůj názor.Jak toto řešit? On chce se s partnerkou úplně rozejít a pak teprve navázat nový vztah. Toto mi psal už před lety,když jsem byla vdaná.Jeho partnerka se patrně s nímnechce vůbec rozejít,i když on s ní neslaví už ani padesáté narozeniny,na dovolené s ní také nejezdí už asi 10 let.O víkendech vyráží sám na chalupu.


Jako astrolog těžko mohu posuzovat lidi bez znalosti přesného dne a hodiny narození! Mohu se tedy spolehnout jen na svou intuici a znalosti psychologie lidí. Z Vašeho příbehu je nezaujatému člověku jasné, že jste podlehla svým přáním a vytvořila si "nádějného partnera" v člověku, který se zatím hledá a sámneví, kam by se měl jeho život ubírat. Ve Vás před časem nalezl spřízněnouduši, která zaplnila v jeho životě prázdné místo. Ženu, se kterou si mohl nadálku povídat o svých problémech, která ho vyslechla, pochopila, podpořila,dodala sebedůvěry... A která byla bezpečně daleko, aby nemusel ve skutečnosti nic na svém životě měnit, protože na dálku nehrozilo riziko důvěrného a vážného vztahu.

Jistě si občas i představoval, jaké by to mohlo být a jak by svůj život mohl změnit... Pokud však ve vztahu sám nepokračoval a naopak se odmlčel, znamená to, že nemá vážný zájem. Raději zůstane v bezpečí, ve svém zaběhaném životě, který mu možná vyhovuje více, než nejistá představa nového života. Píšete,že si s ženou nerozumí a v podstatě si žije po svém. Podobný život však poboku svých žen vede mnoho mužů a dělají to tak dlouhá léta, často až do smrti.
Myslíte si, že by mu bylo lépe, kdyby žil s jinou, chápající ženou v nějakém pěkném vztahu, třeba s Vámi? Možná... ale to je jen Váš pohled na svět, Váš ženský pohled. Většina žen klade rodinu a fungující partnerský vztah ve svém žebříčku hodnot na první místo. Valná část mužů však na tuto pozici klade svou práci, podnikání, své zájmy.. Z tohoto pohledu má vlastně vše, co by chtěl mít, své podnikání, zázemí, svobodu.

Pokud jste ochotna přijmout ode mne radu, pak se začněte dívat na tento vztah jako na dávné přátelské pouto, které Vás obohatilo, ale jeho čas již pominul. Nemá cenu, aby jste ztrácela další léta v očekávání a marných nadějích. Začnětěte se dívat dopředu a otevřete své srdce, aby do něj mohl vztoupit někdo další... Bylo by škoda, aby minul zavřená dvířka..

Vyhledávání