Přitahují mě nevhodné protějšky

09.08.2012 14:28

Mám neobyčejné problémy při navazování známostí s muži, dokonce mám dojem, že si vybírám naprosto nevhodné protějšky - jenže zpočátku mě to k těmto mužům velice táhne... Ráda bych se proto zeptala, zda lze z horoskopu vyčíst, jakého znamení by ten "vhodnější" partner měl být, případně, zda to lze nějak rozpoznat již vystupováním či vlastnostmi? Dosud jsem si ty nejbolestivější vztahy navazovala s Kozorohy a zjistila jsem, že se s takovým mužem v žádném případě nemohu ani přátelit, protože je mi to strašně nepříjemné. Když jsem si tyhle souvislosti uvědomila - zejména to sluneční znamení - docela mě to zarazilo. Ale ráda bych podotkla, že v žádném případě neměli typické vlastnosti Kozorohů - spíše mi připomínali "rozlítané" Střelce, v mnoha ohledech mé pravé opaky... Také bych ráda zdůraznila, že rozhodně nepatřím mezi jedince, kteří by potřebovali za každou cenu vedle sebe někoho mít, bez ohledu na to, zda vztah funguje. Zřejmě proto jsem také pořád sama. Chtěla bych Vás tedy poprosit, jestli byste mi poradila, anebo nastínila, jaký by ten partner měl být, aby vztah měl šanci probíhat úplně jinak než dosud.

Milá N., teorie je jedna věc a praxe druhá. Tím vůbec nemyslím, že by astrologie nefungovala. Teoreticky si člověk může vybrat toho nejideálnějšího partnera, se kterým by byl po celý život šťastný, ale v praxi nás přitahují pouze karmicky sladěné osobnosti, které mají do touženého ideálu často velmi daleko. Ideál, který hledáme, v podstatě rezonuje s našimi vlastními vlastnostmi, kterých si však často nejsme ani vědomi. Z karmického pohledu hledáme a nacházíme lidi, kteří se podobají tomu, jací jsme sami byli ve svých minulých životech, jak jsme se chovali a v jaké společnosti jsme se pohybovali. Celé spektrum těchto vlastností však již aktivně neprožíváme, často si jich ani nejsme vědomi, protože se nám nelíbí, přesto na ně silně reagujeme.
Z vašeho horoskopu je patrné, že jste byla ve svém minulém životě tvůrčí osobnost, která se ráda bavila, vyhledávala nezávaznou společnost, šla si v životě za vlastními cíli a požitky. Ve vztazích preferovala sex a volnost. Podobný tip partnerů vás proto nyní přitahuje. Tyto vlastnosti opravdu nemají nic společného s Kozorohy, ostatně typický a odpovědný Kozoroh vás pravděpodobně vůbec nebude zajímat. Ideálním partnerem by pro vás byl například Vodnář nebo Ryba. Ve vztazích se máte naučit soudržnosti, pochopení, schopnosti odpouštět a přizpůsobit se partnerovi, i když nebude právě ideální.
Důležité je také uvědomit si, že bolestné zážitky v lásce jsou vlastní vám samotné. Je to váš způsob prožívání vztahů a to nejen partnerských. Naučte se určitému odstupu a lehkosti, protože čím více toho budete od mužů požadovat a očekávat, o to více budete zklamána.

Vyhledávání