Problémy se žárlivostí

09.08.2012 14:42

Slečna V. má problémy se žárlivostí. Píše: Mám už delší problém se svým přítelem, nebo spíše se sebou samotnou a náš vztah to odnáší. Jsme spolu rok a půl a náš vztah je moc krásný, jsme si strašně podobní a moc si vyhovujeme. Před rokem jsem se s přítelem rozešla kvůli své žárlivosti a nízkému sebevědomí. Po 2 týdnech jsem se k němu vrátila a od té doby je to s mou žárlivostí k nevydržení. Přítel mě nikdy nepodvedl a nedává mi ani podněty k žárlení ale já jsem přesto jak šílená a pořád se vracím do minulosti. Možná je to i díky problémům ve škole (letos maturuji) a také díky mému zdravotnímu stavu (mám záněty moč. ústrojí). Už se nevím rady. Miluji ho a on mě a nechci už ho podruhé ztratit kvůli hloupému a nesmyslnému žárlení. Prosím o radu, děkuji.

Slečno V! I když jste slunečním znamením Váha, je ve Vás mnoho štíří energie, zejména co se týče přístupu k lásce. Velmi potřebujete milovat a být milována a prožívat tento cit až do morku kostí. Máte sklony si milovaného člověka zcela přivlastnit a ovládnout. To však nikdy v životě nelze zcela, proto také Vám podobní lidé trpí žárlivostí a dělají peklo sobě i druhým. V takovém vztahu je těžké cítit se spokojený, proto často následuje zklamání a původně bezpředmětné obavy se potvrdí, partner si raději najde někoho jiného a uleví se mu, že z podobného svazku unikl.

Váš přátel je sice Rak, tedy citové znamení, rodina pro něj bude hodně důležitá, ale jiné aspekty v jeho horoskopu hovoří o tom, že je mnohem společenštější než vy, potřebuje být mezi lidmi, bavit se i s jinými ženami. Ujasněte si, co jste v životě ochotna akceptovat. Milujete ho opravdu takový jaký je? Pak musíte akceptovat i vlastnosti, které se Vám pranic nelíbí, třeba i to, že mu bude dobře ve společnosti jiných dívek Letos máte na lásku výjimečný rok. Věřte sama sobě a užívejte tohoto citu naplno. Své emoce vám doporučuji věnovat zčásti i jiným věcem, což situaci odlehčí. Máte dobrý vztah ke kráse, věnujte se nějakému druhu umění, hudbě, tvořte a prožívejte tak svůj cit konstruktivně.

Pokud milujete jen ideální představu partnera a přála by jste si ho mít všechen čas jen pro sebe, raději se poohlédněte po někom jiném. Neuzavírejte se proto možnosti přijmout do svého života i někoho jiného, snad nějakého Štíra nebo muže s Lunou v tomto znamení. Ti by Vašim představám o prožívání lásky vyhovovali lépe a v letošním roce budou citům velmi nakloněni.

Vyhledávání