Síla lásky

10.12.2012 20:57

Miluji ženatého muže, má tři děti a finanční situace rodiny je hodně složitá. Manželka ví, že on mě miluje, a že by nejraději po Vánocích již odešel ke mě. Ona jej pravděpodobně stále také miluje a také se trápí. On má hodně rád své děti a manželka vyhrožuje i sebevraždou, že bez něj nemá smysl žít a  že sama nic nezvládne. On má trochu pocit, že manželka upřednostňuje jeho před dětmi.

Já jsem svobodná, celá situace mě hodně trápí, nyní zjišťuji, že jsem v životě nebyla nikdy zamilovaná, protože to co cítím teď je neskutečná síla, která mi i brání v tom celé to ukončit. Nikdy mě ženatí muži nezajímali a myslela jsem si, že se mě tohle nikdy týkat nebude. On tvrdí, že takovouhle sílu lásky také nikdy nezažil a je přesvědčený, že pokud by to teď ukončil, stejně bychom se za čas vyhledali.
Prosím, co myslíte, čeká nás spolu nějaká budoucnost a případně jaká?

 

Jste s tímto mužem velmi dobře sladěná a navíc máte velké srdce, schopné velké lásky.  Lze věřit i  jemu, že je zamilovaný jako dosud nikdy, protože právě na něj působí planety,  které k romantické lásce vedou.
Na druhé straně i jeho žena je s ním velmi dobře sladěná, i mezi nimi to kdysi  jiskřilo, jen už to není tak nové … Vy jste na rozdíl od ní mladší, temperamentnější a proto nyní i atraktivnější..

Jeho žena nelže, když tvrdí, že by si sama neporadila. Je mnohem pasivnější než vy, je to žena, která potřebuje oporu muže. Ostatně představíte-li si průměrnou osamělou ženu se třemi dětmi, jak by to vůbec mohla sama zvládnout …???


Věřím, že jste zamilovaná a že by pro vás bylo obtížné tohoto vztahu se vzdát. Nedokáže to pravděpodobně ani váš partner. Proto vám nic podobného ani neradím..  Na druhé straně láska a zamilovanost jsou jedna věc a  manželství, rodina s dětmi a odpovědnost druhá...

Váš přítel se již dříve zavázal k tomu, že si pořídí rodinu a jeho odpovědností i povinností je se o děti postarat. Pokud odejde za vámi, tak už to nikdy nebude úplně možné.

Je velmi málo pravděpodobné, že by si jeho manželka dokázala se všemi dětmi najít někoho jiného nebo uspokojivě zvládnout výchovu tří dětí a domácnost. Pravděpodobně se časem zhroutí, začne brát antidepresiva, mohla by také sklouznout k alkoholu …

Musíte volit mezi svou láskou, která je tak sladká a bez které si nedokážete život v současnosti představit a mezi odpovědností za své skutky a tím, že pokud si půjdete pouze svým štěstím, možná se  časem nebudete moci podívat sama sobě do očí a zničíte životy čtyř dalších lidí…

Výchova dětí by pro vašeho partnera měla být důležitější, než sebevětší rozkoš, kterou zažívá s vámi. A Vy byste si neměla vzít na svědomí to, že nebudou mít podmínky, které jim umožní slušně žít a stát se správnými, čestnými nebo šťastnými lidmi.
Navrhnu vám proto, co jsem dosud nikomu nenavrhla.  Ať váš milenec  přesvědčí svou ženu, aby přistoupila alespoň dočasně na volnější soužití, při kterém bude dál trávit volné chvíle, některé večery a  víkendy s námi, ale jinak zůstane u své rodiny, bude svou ženu všemožně podporovat, podílet se na chodu domácnosti a výchově svých dětí.

Pokud by si časem jeho žena přece jen našla nového partnera, který by s ní chtěl žít a starat se o děti, pak se mohou rozvést. Do té doby však na to nemá morální právo.

Vy jste natolik tolerantní a svobodomyslná, že byste mohla tento model ustát a dokážete svůj zbývající čas využít pro sebe.

Něco takového jako volný vztah je ostatně Vaším karmickým osudem, protože jste se ve svém minulém životě se chovala podobným způsobem..
 

Vyhledávání