SMS v mobilu

09.08.2012 14:33

S přítelem jsme spolu chodili bezmále 6 let. Asi 4,5 let byl náš vztah harmonický. Loni jsem pomocí SMS v jeho mobilu zjistila, že si dopisuje s jinou dívkou. Ze SMS jsem poznala, že nejde jen o kamarádství. Vždy mě ale přesvěčil, že kromě líbání mezi nima nic nebylo. I když jsme velmi trpěla a velmi často jsme se kvůli tomu hádali, dopisoval si přítel s danou dívkou asi 5 měsíců.

Tuto krizi se nám podařilo překonat, avšak vztah ze strany přítele byl od té doby jiný. Chtěla jsem společné bydlení, on mi však stále opakoval, že si chce užívat, že ho omezuji a že už mě nemá rád tak jako dřív. Choval se ke mě často chladně a lhostejně. Já ho velice milovala, chtěla vztah udržet a proto jeho chování stále akceptovala. Poslední měsíce přijížděl vždy až pozdě večer (nebydlíme spolu, ale většinu času jsme trávili u mých rodičů) a milování odmítal s tím, že je unavený.

Minulý týden jsem se dozvěděla, že mě již měsíc podvádí. Vztah jsem okamžitě ukončila i když ho přes to všechno mám stále ráda. On nový vztah ukončil a chtěl by se vrátit ke mě. Nyní přiznal, že i s dívkou, se kterou si kdysi dopisoval, mi byl nevěrný. Řekl mi prý pravdu a nyní by chtěl začít znovu. Nevěry prý lituje a navrhuje mi společné bydlení. Já cítím hroznou bolest. Přesto ho mám stále ráda, ale zároveň mám hrozný strach se vrátit do starých kolejí. Myslíte si, že tento vztah může ještě fungovat? Miluji ho, ale nechci zažít toto zklamání znovu. Tvrdí, že už to neudělá, ale nevěřím mu. Prosím poraďte, můžeme spolu vytvořit harmonický vztah?


Váš příběh je hodně rozšířený. Existují věrní muži, kterých je snad až 20% - a pak Ti druzí.. Takže chtít někoho úplně věrného je dost vysoký požadavek. Ovšem někteří budou nevěrní jednou, dvakrát v životě, jiní to mají jako koníčka.Váš přítel bohužel patří do té poslední kategorie, ani té nejrásnější a nejideálnější partnerce by nedokázal být dlouhodobě věrný.

No a pak jsou ženy, které nad podobných chováním partera umějí přivírat oči a mají více-méně šťastný vztah nebo manželství a jiné to zase neumí.Domnívám se, že Vy by jste to nedovedla, máte přísné zásady a v tomto slevit nedokážete. Ve Vašich horoskopech je vidět nejen současná krize, ale také to, že by pokračovala i v budoucnu. Radím vztah ukončit, lepší by byl pouze dočasně a v budoucnu by se stejně rozpadl. Ušetříte si tak mnohá trápení..

Vyhledávání