Starosti s láskou

09.08.2012 14:30

Christin, 18. let - ..studuji přírodovědné lyceum. A momentálně 4 měsíce dělám fotomodeling jen proto, abych si to vyzkoušela jaký to je..... A mezi moje koníčky patří určitě ze všeho nejvíce starání se o vlasy a celkově o zejvnějšek....mám vyloženě klasický holčičí zájmy.

Ale k věci proč Vám píšu...Mám stále problémy ohledně partnerského života....,chtěla bych už vážnejší vztah a né ty minutky...,ale zřejmě je chyba asi vždy na mé straně, protože když mě někdo zaujme dám mu to najevo, ale on se o mě zajímá jen těch 5 minut co je se mnou a pak už nic...o to víc mě to potom bolí, že si dělám plané naděje a ono z toho nic....,každý mi akorát řekně, že jsem hodná, hezká, milá a sympatická, ale dá hned ruce pryč....nechapu proč? Přitom bych si moc přála, aby nějakej o mě vážne usiloval a bojoval a nevzdával to...,ale každý to hned asi po 2 měsících vzdá....před týdnem jsem měla nejdelší vztah 11 měsíců, ale opustila jsem, protože mi lhal a napadal mě...,už nevím co mám dělat, abych už vážně měla kluka, který mě bude mít rád a bude si mě vážit jak si to zasloužím....,

ale rozhodla jsem s tímhletím vším svěřit jen Vám, protože když to řeknu kamarádkam...,tak jsou moc štastný, že já to štěstí nemám, že se jen trápim a do toho mi řeknou, že na ně nemám, že jsem vážne hnusná...a jediný co poslední dobou dělám je? Že se zavírám doma před světem a brečim sama nad sebou a přemýšlim nad tím proč mě holky pořád jen drbou a každého kluka odemě odeženou...a k tomu podrazej....pomalu už skoro nemám díky tomu žádný sebevědomí a neustále depky a komplexy... .


Zkusíme to všechno rozmotat.
Tak nejdřív ty starosti s kamarádkami. Horoskop ukazuje, že oblíbenost v kolektivu je pro Tebe důležitá, populárnější však budeš vždy u chlapců. Poslední dva roky působí planety spíše ve smyslu přetržení vztahů s děvčaty. Zejména poslední měsíc je opravdu depresivní, ale neboj, teď už to každým dnem pomíjí. Vyplakat se ostatně není až tak špatné, uvolní to emoce a stress, ovšem mezitím bys měla přemýšlet, co vlastně od děvčat chceš a které jsou ty pravé kamarádky. Možná by bylo lepší mít jednu dvě opravdové, nemůžeš se vždy zavděčit všem. A taky si trošku vzpomeň, zda i ty máš pro ně povzbudivá slova nebo je někdy možná i sama kritizuješ. Postavení Tvé Luny mi totiž prozrazuje, že pokud není všechno tip ťop, podle Tvých představ, dovedeš to říct, ale to nemá každý rád.

Co se týče chlapců, přitahuješ si hochy přesně podle svého horoskopu - energické, podnikavé, ale také velmi povrchní a přelétavé. Horoskop je ale jenom naše nastavení při narození, od toho okamžiku se vyvíjíme a měníme. Jestliže změníš to, co je v Tobě samotné, změní se i chlapci, kteří krouží kolem.

Nezlob se na mě, ale starání se o zevnějšek a vlasy nepovažuji za koníčka. S tím souvisí i modelign, vyvěrá to ze Tvé niterné potřeby být krásná, obdivovaná, dokonalá, líbit se a oslňovat druhé svou krásou. To je sice pěkné, ale je to trošku málo. Který normální chlapec se dokáže bavit o nových účesech nebo módních doplňcích? Abys byla zajímavá, měla bys vědět či umět něco takového, co zajímá i ostatní! Máš určitě tvůrčí talent, mohla bys začít šít, navrhovat oblečení, malovat nebo fotografovat. Určitě máš vlohy i pro pohybové aktivity, začni chodit na volejbal, jezdit s kamarády na kole nebo se dej do kroužku tance. Získáš nové přátele a nebudeš mít důvody ke smutku. A pokud budeš sama aktivní a tvůrčí a sem tam uděláš i něco zajímavého pro druhé, budou se kolem tebe pohybovat jiné holky i jiný typ kluků. Tak směle do toho! V příštím roce vidím naději na pěkný vztah, tak až je to někdo, kdo už stojí za to!

Vyhledávání