Štefan: Moj pribeh

09.08.2012 14:31

Rozpoviem vam moj pribeh. Spoznal som ju hned prvy den na vysokej skole. Hned mi padla do oka, ale prezradila mi ze ma priatela tak urcite som sa jej nechcel miesat do zivota. No po pol roku sa s priatelom rozisla a na jednej oslave sme sa dali dohromady. Bolo to krasne, priam rozpravkove. Ubehol prvy rok po tom co sme zacali spolu chodit a na jednej party na intraku sa toho vela vypilo a zrazu sa mi stratila. Nasiel som ju na jednej izbe...do dnes neviem co sa tam udialo...ci ma podviedla alebo nie...ale pre nasu lasku som to neriesil a pokracovali sme dalej, ako keby sa nic nestalo..ved ani neviem ci sa nieco stalo.

No o pol roka na to, sa to zas podarilo mne. rano som sa zobudil s cudzou zenou v posteli..mam na to len matne spomienky ze sa v noci nieco udialo. nastal jeden problem. vedel som ze jej to musim povedat, lebo som bol k nej vzdy uprimny. ale tazko sa mi do toho islo. zatial som jej to nepovedal. ale tym som ju zacal viac kontrolovat, obmedzovat ju, ak mala ist niekam s kamaratkami von. nikdy som jej nic nezakazal, ale neprespal som tu noc ked niekam sla. zacalo jej to vadit, ze sa takto spravam..(komu by to nevadilo). aj napriek tomu, ze som vedel ze miluje slobodu, a kontrolovanim ju stracam. nastal ten cas. rozisli sme sa tesne pred letom, a pred mojou cestou do USA. nemal som dostatok casu vysvetlit jej nejake veci. myslel som ze to leto to nejako ukludni. Z USA som jej pisal maily, dokonca som sa jej priznal nevere, ze som ju podviedol. Ale dozvedel som sa ze si nasla ineho priatela.

Ked som sa vratil po 4 mesiacoch z USA zacal problem, ktory trva dodnes. Stale sme sa stretavali na prednaskach, mame rovnakych priatelov, tak stale sme skoncili spolu, aj napriek tomu ze mala priatela.nakoniec ho nechala ale ku mne sa vratit nechcela. uzivali sme si spolu intimne. No ja som jej stale vravel aby sme boli normalny par a chodili spolu.nho ked som videl ze to neslo, a po dlhom prehovarani mi stale vravela ze mi neveri a ze sa nechce ku mne vratit, dal som jej pokoj. ale nevedela zit bezomna. stale chcela byt so mnou. nho ja som si povedal ze to musim zmenit a ze takto to dalej nepojde. nepisal som jej, nevolal som jej...vyhybal som sa stretnutiam.

nezvladla to a uzila lieky a alkohol. neviem co chcela presne urobit. nasli smu ju na zemi, lebo v sms mi napisala ze to urobi. nastastie to dobre dopadlo. ale jasne ze som ju uz nechcel vidiet. jej rodicia to chceli riesit sudnou cestou, ale papiere nepodpisala. po nejakych 3 tyzdnoch mi navrhla aby sme sa stretli..suhlasil som a navrhla mi aby sme chodili spolu potajomky. sme sa stretavali, a intimne spolu zili.
No prislo necakane. uz sa nechcela so mnou stretavat ked vsetci zistili ze sme opat spolu. bala sa rodicov, ze je opat spolu. rozisli sme sa a odisla pre zmenu na leto do USA ona. ked sa vratila vycestovala na vymenny studijny pobyt na rok do portugalska, kde sa zoznamila s terajsim priatelom.

ja som mal nejaku partnerku, ale vzdy som myslel na nu co robi v portugalsku. boli sme v mailovom kontakte stale. ked sa vratila, zacali sme posledny rocnik na vysokej skole a vratilo sa obdobie s pred 3 rokov. mala priatela ale my sme sa stale stretavali po tajomky a dodnes sa takto stretavame. jej priatel je z Prahy, kde ona odisla za nim a za pracou.
vzdy ked ide cez ba tak sa zastavi u mna a milujeme sa. s priatelom prestala intimne zit, lebo s nim to nedokaze, ze to chce len so mnou. ale ja uz nevladzem sa o nu takto delit. je tvrdohlave dievca a mam pocit ze je s nim, len preto aby nebola so mnou. ze mi stale neveri, ze som nad vsetkym premyslal to dlhe obdobie, a ze jej tu slobodu nebudem brat. uvedomil som si ze to bolo velka chyba. chcel by som ju naspat, ale mi stale vravi, ze chce byt so mnou, chce sa so mnou milovat, ze nedokaze bezomna zit. ale sa boji rodicov, ako by ma prijali. boji sa ze pride o svoju slobodu, ktoru v Prahe ma. ale ja by som ju uz nikdy nesklamal. lubime sa navzajom a chcel by som ju mat pri sebe.

chcem sa opytat, co mam robit...ma tento vztah nejaku buducnost?? alebo mam to nase stretavanie ukoncit?? trapime sa obaja ked nie sme spolu..ale ona sa boji o svoju slobodu. ja jej ju dokazem dat...poradte mi, lebo ja takto uz dalej nemozem...momentalne som 3 mesiace na skoleni v Prahe, a sa obcas stretneme na stanici..aby sme sa mohli objat, pobozkat...ale nejde potom so mnou...ako to mam urobit aby mi zacala verit, aby sa ku mne vratila...trapime sa obaja....


Milý Štefane, Váš dopis je značně zamotaný, složitým příběh dvou osudově spojených lidí, kteří nedokáží být ani spolu, ani bez sebe. Pokud nechcete jednou oba litovat, že jste promeškali svoji životní lásku, je na čase přetnout gordický uzel, zamést za minulostí a vykročit spolu vstříc dalšímu životu. Vykašlat se na lidi kolem, na jejich řeči a odsuzování, zapomenout co bylo nebo čím jste si ublížili. Vaše horoskopy ukazují právě nyní, v září a říjnu na větší sladění a možnost nového počátku.
Vše, co jste o sobě prozdradil je i ve Vašem horoskopu - zaujetí sexem, žárlivost a majetnické sklony, přitom však neschopnost zůstat věrný jedné ženě. Není rozumnější si to přiznat a v budoucnu se to pokoušet "mírně" zkoridovat? Vaše upřímnost vůči přítelkyni je alibistická, možná vám pomůže očistit si vlastní svědomí, ale ženu přiznání k nevěře vždy zraní. Nikdo není svatý a i když věrnost je důležitá, fyzická věrnost nemusí být vždy a v každém vztahu tím nejdůležitějším předpokladem. Vždyť pokud by tak bylo, většina vztahů by se rozpadla..
Vaše přítelkyně je tolerantní, ale která žena snese podobné otevřené vyznání? Miluje vás, jen se přístě snažte být věrný a pokud to náhodou nevyjde, je to vás problém, potrestejte sebe, ne ji!

Na druhé straně ne každá žena snese žárlivé scény, ne každá vášeň na ostří nože s podezíravostí a mučivými pochybnostmi, jako jsou ve vás. . Ty všek nesmíte potlačovat, protopže pak se proderou ven ještě s ničivějším účinkem. musíte pro ně najít jiný ventil - fyzickou práci, sport, doporučuji plavání ve studené vodě v přírodě. Emoce se uvolní a voda je odnese s sebou.

Jděte za svou přítelkyní a klesněte k jejím nohám. Odejde od současného přítele a vrátí se k Vám. Zažijete s ní Ráj střídaný peklem, ale to je právě to, co oba chcete a máte osudově zažít. Osud se začne hýbat za za měsíc a nejlépe do konce ledna.

Vyhledávání