Tlačil mě k sexu

21.04.2013 11:47

Jsem žena narozená ve znamení Ryb, svobodná a bezdětná. Již téměř pět let žiji s přítelem Blížencem. Přestože mě můj přítel miluje a chová se ke mně velice hezky, já osobně mám o našem vztahu trvalé pochybnosti. Mnohokrát jsem se dokonce s přítelem chtěla rozejít, ale on o tom nechtěl ani slyšet a vždy mě ubezpečoval, že se k sobě skvěle hodíme. Já však o tom už tolik přesvědčená nejsem, chybí mi - alespoň pocitově určitý druh "souznění".. Možná, že se s ním někdy cítím spíš jako s mladším bratrem, než jako s partnerem..
Nedávno jsem se na jistém večírku seznámila se zajímavým mladším mužem narozeným ve znamení Býka.
Prožili jsme spolu krátký "románek", scházeli se po kavárnách, on mi psal básně a choval se ke mně velmi romanticky, jenže už asi po týdnu začal tak trochu "couvat" a cítila jsem, že začíná pochybovat. Navíc mě tlačil do sexu a tvrdil mi, že každá žena, která s ním vydržela delší dobu s ním začala po sexuální stránce žít hned. Toužila jsem po něm, jenže jsem měla jisté vnitřní bloky a nedokázala se mu hned podvolit. On byl velmi romantický, ale zároveň na mě v tomto směru vyvíjel určitý nátlak, lépe řečeno mi dal ultimátum, na které jsem nepřistoupila. Chtěla jsem po něm, aby na mě netlačil, abychom se sexem ještě počkali. Přítel citově vydíral s tím, že když s ním nechci spát, tak ho nemiluji. Já jsem se však do něho velmi zamilovala a nyní si zoufám. Můj nový přítel ve znamení Býka mě "odkopnul" s tím, že jsem o něco starší a za pár let by mu to prý mohlo vadit, (na počátku vztahu mu to nevadilo, vypadám o něco mladší, lidé mi můj skutečný věk nehádají..). Měl také další důvody, prý nejsem pro něho dost inteligentní (mám VŠ a on ne, ale uznávám, že v některých ohledech je mnohem chytřejší než já - má technické a matematické vlohy, zajímá se o filosofii..), dále uvedl, že nejsem na dostatečné "duchovní úrovni", zkrátka mi dal najevo, že mu nejsem dost dobrá. Já jsem se však do něho zamilovala a mám ho stále ráda.
Otázka, kterou aktuálně řeším je vztah k mému současnému příteli. Má smysl, abych se svým současným přítelem - Blížencem zůstávala?? Není to poprvé, co jsem se platonicky zamilovala do někoho jiného. Mám však pocit, že můj oficiální přítel, který mě naopak miluje a stojí o mě - mě vpodstatě ze vztahu "nechce pustit". Moje návrhy na rozchod vždy téměř "smetl ze stolu", nevěnoval jim přílišnou pozornost a já jsem se upřímně řečeno obávala samoty, takže jsme rozchod pokaždé tak nějak "odložili".. Další otázka je, zda existuje nějaká alespoň malá šance, že se můj přítel Býk ke mně vrátí.. Tuším, že asi ne.. Jaká je šance, že v budoucnu budeme alespoň přáteli? Bude to možné? A pokud se rozejdu s Blížencem - mám ještě šanci potkat nového partnera?? Mám velký strach zůstat v budoucnu sama, ale na druhou stranu mi nepřipadá úplně fér zůstávat s mým přítelem, když ho opravdově nemiluji - nebo mám alespoň ten pocit. Na druhou stranu mi řada lidí říká, že si asi musíme celkem dobře rozumět, když náš vztah vydržel tak dlouho. To je asi pravda - na určité rovině si rozumíme, jenže mám stejně pocit, že to z mé strany "není ono".. Žila jsem sama většinu svého života, mám ze samoty opravdu strach. Navíc jsem ve věku, kdy mám možná úplně poslední šanci pokusit se o dítě.. Vůbec nevím, co dál.. Pokusit se o dítě s Blížencem nebo ho opustit?? Je to pro mě hrozné dilema. Po příteli ve znamení Býka stále toužím, ale zároveň cítím, že je v jeho povaze něco velmi dominantního, možná až tyranského a že bych asi stejně ve vztahu s ním asi trpěla. Proč jsem se tedy zamilovala právě do něho?? Proč naopak nedokážu milovat toho, který mě má rád?? Prosím, napiště mi svůj názor, budu Vám velice vděčná. Co vyplývá z našich horoskopů?

Na vašem příběhu je vidět, jak označení člověka pouze podle Slunce v určitém znamení může být zavádějící. Stálý přítel narození ve znamení Blíženců totiž téměř nevykazuje žádné znaky tohoto znamení. Je to podobně jako vby člověk submisivní, který bytostně potřebuje partnerský vztah, v tom jste si podobní. Proto ani o vás nechce přijít. Máte však pravdu v tom, že jinak si blízcí nejste a ani žádné erotické jiskry mezi vámi nelétají. Životní vztah založený na porozumění, ale i stálosti a erotické přitažlivosti má však bohužel jen velmi málo lidí …

Váš románkový ctitel Býk také neodpovídá typu muže zemědělce, který touží mít vlastní dům, zasadit strom a zplodit syna... Je to společenský člověk, jehož celý život bude sérii delších nebo kratších románků … A když má v sobě i obrazotvornost a intuici, ve skutečnosti je spíš technickým typem a do ohleduplnosti má hodně daleko. Nepředstavujte si, že pokud někdo píše básně, musí být romantický a empatický se vším všudy tak, jako to bude u vás jako u Ryby..

Důvody, jež udával k rozchodu jsou jen zástupné. Pravým důvodem k navázání vztahu byl sex a pokud jste mu hned nevyhověla, neměl důvody s vámi nadále udržovat kontakt.

Dneska se o důchovno zajímá opravdu kdekdo a myslí se, že se stane duchovním člověkem, když si něco přečte nebo navštíví seminář … Být “duchovním” však znamení žít v souladu s přírodou a lidmi, podle svých možností druhým pomáhat, ale hlavně nikomu zbytečně neubližovat a nesnažit se urvat velký koláč, když ho nutně nepotřebuji..

Z tohoto pohledu je tento muž ve znamení Býka naprostý analfabet a průměrným lidem nesahá ani po kotníky. Nemějte obavy, pokud by si i náhodou tyto řádky přečetl. Klidně bych mu je zopakovala i z očí do očí.

Vy si naopak na chvíli sundejte růžové brýle a ujasněte si, co v životě ve skutečnosti hledáte. Krátký vášnivý románek nebo životního partnera, na kterého se můžete spolehnout a který při vás bude stát ve chvílích dobrých i zlých?


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Vyhledávání