Ústup z jeho strany?

11.02.2015 20:17

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat na můj současný vztah. S přítelem jsme spolu necelé 2 roky, přičemž na začátku nebyly mezi námi žádné problémy ani neshody. Zpočátku jsem se držela spíše zpátky a snažila se nebrat vztah tolik "životně", jako bývá mým zvykem, hlavně kvůli bolesti z předchozího vztahu. Postupně se však moje city k příteli naplnily nejvíc jak to jde, avšak právě ty poslední měsíce cítím ústup z jeho strany, menší zájem o mě, ne takovou potřebu z jeho strany být se mnou jako tomu bylo dřív, ztrátu citu. Vnímám to jako opadnutí jeho lásky, toto přesvědčení si čím dál víc zvnitřňuji a dost se trápím. Cítím se nešťastná. Z toho pramení i naše každodenní neshody, protože jsem již něco podobného prožila a nechci znovu. Ničí mě to a už jsem uvažovala i tom, že takhle dál nemůžu. Chtěla Vás proto požádat o radu, co bych měla dál dělat abych byla zase šťastná? Vidím tuto dlouhotrvající situaci reálně nebo jsou to částečně moje iluze způsobené i obavami z ublížení? Je to ten pravý, má náš vztah do budoucna šanci nebo šance, že spolu zůstaneme i do budoucna je předem ztracená? Případně co bych měla dělat, aby byl do mě zamilovaný zase tolik, jako dřív? Mockrát Vám děkuji, pokud se rozhodnete na můj dotaz odpovědět. Vážím si toho!

 

Láska se nedá přičarovat, ale vy můžete změnit sama sebe, aby jste byla silnější, více sama sebou a nepodléhala tolik citovým výchylkám. Pokud nebudete od partnerů tolik očekávat a viset na nich, pak se nejenže nebudete ve vztazích tolik trápit, ale stanete se pro muže mnohem žádanější a budou o vás sami více usilovat.

Současný přítel je dosti svobodomyslný a pokud jste mu přiliš dávala najevo svou lásku a chtěla s ním strávit většinu volného času, mohl se s vámi cítit svázaný. Problém tedy není v tom, že by jste si spolu nemohli rozumět nebo že by mezi vámi nepanovala láska, ale pouze v tom, že obecně od vztahů očekáváte příliš.

Dnešní doba si žádá i od žen daleko větší míru samostatnost. Obecně máme až příliš mnoho povinností a aktivit takže vztahům věnujeme jen malou část svého času. Není také možné být dlouhé měsíce a roky ve stavu intenzivní zamilovanosti. Pokud toužíte po takovém vztahu, měla by jste si za partnery volit Štíry, kteří mají větší potřebu partnerku vlastnit. S tím se však může zase pojit přehnaná kontrola a žárlivost, které se vám líbit nebudou.

Když svůj volný čas budete rovnoměrně věnovat svým vlastním zájmům a koníčkům, přátelům, škole nebo práci a partnerovi, pak se i tento současný vztah může narovnat a váš partner o vás třeba začne opět jevit větší zájem.

Vyhledávání