Vztahy bez sexu

09.08.2012 14:39

Mladá dívka popisuje svou vztah k mužům: Mila poradno, nejsem sice jeste vdana, ale uz jsem k tomu mela jednou v zivote natolik blizko kvuli neplanovanemu tehotenstvi, ze se do teto skupiny nejak prirozene radim. Mam velky problem tykajici se muzu. Od mych 17 ti let jsem po tri roky byla s muzi mezi 24 a 26 lety, kteri se mnou nechteli mit pohlavni styk. Nikdy jsem se nedozvedela proc, protoze jsem se neptala, ale stale jen doufala v nemozne. Vsichni tri byli z jedne party, a tak jsem si to omouvala tim.

Nyni uz je to ale pres rok a pul, co jsem s dalsim klukem z teto party, milým dobrodruhem, ktereho jsem predtim nikdy moc nevidela. Pritahuje me od prvni chvile co jsem ho uvidela. Byli jsme spolu na ture v Rumunsku, na Rohacich a sjizdeli Vltavu... zkratka porad nejake dobrodruzstvi, ktere me k nemu poutalo. Zacala jsem s nim pocitat do budoucna a snazila se mu naznacit moji naklonnost vsemi zpusoby co to jen slo. Pred kamarady vypadame jako nejstabilnejsi par, ale jediny problem je v tom, ze se mnou nechce spat. Rika, ze je to pro nej prilis namahave, ze prece muzeme zustat u oralniho sexu - z me strany. Ja si opravdu nevim rady, vlozila jsem do nej me posledni sily a vsehno se zlomi na sexu? Stale tomu nemuzu uverit. Prosim Vas mohla byste mi napsat svuj nazor na nas vztah? Je mi 21 let.


Slečno Q, to co popisujete, není normální vztah blízký manželství, není to vůbec žádný vztah. Vztah zde nekolabuje na sexu, ale naopak, sex není, protože nejde o vztah. Ještě jsem nikdy od žádného muže neslyšela takovou hloupost, že sex je pro něj příliš namáhavý! Není to přece stařík nad hrobem po 3. infarktu! Věřte, že takovou námahu rád podstoupí každý z nich, třeba i na smrtelné posteli.. Je to prostě jen výmluva, protože normální sex by považoval za závazek a náznak partnerství, nehledě na riziko z nechtěného těhotenství.

On si to od vás jen "nechává udělat" když už tolik chcete! Všimněte si, že v přírodě dochází k orálnímu styku vždy jen ze strany samců, kteří si tak samice připravují, aby byly povolnější a připravené k normálnímu aktu. Orální praktiky se vyskytují také u homosexuálů. Jestliže je začleněn v rámci milostné předehry parterů, kdy je to oběma příjemné, proč ne? Ale ve vašem případě jde o jednostranný akt, za který muži musí jinak platit. Náhražka, která ženu staví do podřadné role.

Opravdu chcete takové partnerství? Nebo toužíte po plnohodnotném vztahu, založeném na vzájemné lásce, něžnostech s možností perspektivy rodiny? Chyba ovšem není v těch mužích. Chyba je především ve Váš. Oni Vás totiž neberou jako dívku žádoucí ženu, oni vás vnímají jako muže, jako kamaráda. To jen Vaše touha a představy vytvořila z kamarádství vztahy...

Jste sice znamením Rak, mateřské znamení. Ale máte v sobě také hodně mužské energie, chováte se jako chlapec. Začněte se poohlížet po jiných přátelích a zájmech, které by byly bližší ženské povaze. Sledujte a nechejte si i poradit od dívek, které jsou u chlapců úspěšné a žádané. Neoblékají a nechovají se úplně jinak, než vy sama? Vaše proměna bude dlouhá cesta. Nechte si čas, zapište se třeba i do nějakého kurzu, který se zabývá ženstvím, oblékáním ... Až z vás bude vyzařovat ženství, muži sami projeví zájem a budou vás svádět a toužit po intimním kontaktu..

Vašeho "vztahu" litovat nemusíte. Opravdu není čeho. K sobě se ani nehodíte a i kdyby teoreticky mohlo k partnerství dojít, byla by jste s ním nešťastná. Vím, že co jsem Vám napsala, je dost tvrdé. Ale musí to být. Je na čase přestat si něco nalhávat a doufat že vaše větší úsilí přinese plody. Zbytečně by jste ztrácela čas a uzavírala se tak i možnosti jiného, plnohodnotného vztahu ve vaší budoucnosti...

Vyhledávání